badeeeet!

HejHej :)

Nu har vi inte bloggat på länge igen! hehe :P

Aja igår var vi och bada med skolan i Eriksdalsbadet, Vi var tvugna att simma 6 längder och så hade vi livräddning.
Iaf så tog bara 45 minuter resten av tiden fick vi göra vad vi ville :) Vi simmade runt och hade rätt kul, det var najs att bada. Iaf så kom Ailin helt plötsligt och sa...

Ailin: Danny sitter vid bubbelpoolen
Jag: Vem?
Ailin: Danny från E.M.D
Josse: Aah, omg vi går dit!
Jag: Visst kom vi drar.
Ailin: va inte löjliga! Vem bryr sig?
(Josse kutar ut ur basängen)

Alla går efter Josse (Jag,Ailin,Tove & Hanna) och sätter oss i bubbelpoolen bredvid, så slutade den bubbla då gick jag och Josse o satte oss vid Danny. HAHA ni skulle ha sett hur "löjliga"  vi blev :P

Danny :P



Hörs sen!

PUSS PUSS ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0