bad update

jag har inte bloggat på jätte länge nu, men har inte orkat, haft annat för mig. i helgen var jag på landet. i måndags var jag i liljeholmen med alina, tove och hanna. i tisdags var jag hos hannah och towe med lisa och marre. vi kollade på film och sånt. myskväll med tjejerna ;) vi sov där oxå. på onsdagen åkte jag hem och typ segade. igår tränade jag med marre och red. idag har jag inte gjort så mkt, har äntligen börjat på mitt musikarbete som ska vara inne på onsdag. mamma kommer snart hem och då ska vi åka in till stan och shoppa. vi skulle egentligen göra det på söndag men hon hinner inte då. ville följa med alina, sandra, tove (villka det nu var) och åka in med dom, men var tvungen att plugga och dom åker alltid så tidigt så då skulle jag inte hinna. imorn ska jag åka in till stan en snabbis med lisa och marre. det är en hårtävling haha, kan itne förklara så bra. men alla som ställer upp vinner en väska med saker i (a)
nu ska jag fortsätta med mitt arbete, så man slipper göra så mkt  sen :) <3


längtar tbx, grekland 09 ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0