7 veckor kvar :D

idag fick jag sluta en timme tidigare, hade ingen musik. skit skönt :) när vi slutat gick jag och sandra och växlade pengar eftersom hon var skyldig mig pengar från i fredags. påvägen ner till tvärbanan prata vi om vissa saker ... som vanligt :)
det är några jävla små barn som är helt galna på våran skola. idag sprang dom på mig och sandra. dom går i ettan och kaxar mot oss. haha, snacka om att jag fick damp på dom när dom höll fast oss, slängde en rockring runt oss och slog och band oss med ett trasigt hopprep xD

igår kom mina föräldrar hem. i onsdags åkte dom till barcelona med mina kompisars föräldrar och skulle egentligen ha kommit hem i lördags. men pga. den där vulkanen på island kom dom ju inte hem, så de var tvugna att hyra en bil och åka bil hem ända från spanien :O tur att inte jag var med...
mamma hade iaf köpt kläder till mig, jättefina :) 

nu måste jag gå och plugga engelska och no -.-
alla andra får väl ha det så roligt :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vi har engelskan tills på fredag så, no worries. :)

2010-04-20 @ 16:10:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0