skolresa? inte klassresa iaf

Hejsan Svejsan :)

Jag packade klart för en stund sen, har en hel resväska packad och vi ska bara vara borta onsdag till torsdag :S

Aja, jag ska åka till Möja imorgon med klassen, visst det kanske är roligare än att ha vanliga lektioner men jag gillar verkligen inte att de har delat in oss hur vi skaz sova. Som tur är får jag sova med min älskade kompis T <3
Jag vet att någon kmr ramla med cykeln annars skulle det inte vara våran klass XD

HAHA roligt blir det nog i rummen, så cp som vi är kmr vi aldrig sluta skratta :P



Ingen skolaa på 4 dar nu!!! :)


Och antagligen har vi det roligare än i skolan :P

jag skriver på torsdag <3

PUSS PUSS// S




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0