/ T

OM MIG
Namn - Tove Enblom
Syskon - Marcus: storebror
Ögonfärg - bruna
Längd - 175 cm
Sko storlek - 40
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - skorpion
Hårfärg - blond

SVARA ÄRLIGT!
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - haha vet inte riktigt, överallt?
Tycker du att du själv är söt/snygg -  ja
Du ger mycket komplimanger till andra - självklart
Är du nöjd med ditt förnamn - yes
Du tycker att du själv är smart - ofc!
Vad är det sämsta hos dig - kanske lite för lång..
Vad är det bästa hos dig - min personlighet mm.
Har du bra självförtroende - ganska
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - inte så ofta
Du tycker om att vara med tjejer? - ja, mina kompisar? :P
Känner du dina grannar - vissa, lite
Använder du kalsonger varje dag - ärligt: nej.
Svär du ofta - aa tyvär
Gillar du skolan - nej tyvär inte
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i - fotboll, ridning
Vad ska du jobba som? - ingen aning :/
Har du några piercningar - ..i öronen: ja
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hur ska jag kunna veta? :P


rätt gammal bild på mig


Kommentarer
Postat av: Anonym

söt bild :)

såg föresten några videos på facebook från möja, har ni fler såna? :D skulle vara jättekul ifall ni la upp dom :)

2009-09-29 @ 23:11:40
Postat av: curtis

jag tycker det är sexigt med tjejer i kalsonger <3 (a)

2009-10-02 @ 22:53:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0