Play the game, and get me hypnotized

Ah nu är de bara 2 timmar och 25 min kvar tills
de är tisdag hähähähä suckers!!

OM MIG
Namn - alina el-gaberi
Bor - valla
Syskon - syster spiiikat
Född - 28 januari
Ögonfärg - blå grå typ
Längd - 169 höhöh :(
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - hööögeeer
Stjärntecken - Vattumannen
Hårfärg - Bruunt for life!!
Födelseort - boorta :)))
Hudfärg - va fan är de för fråga? 

SVARA ÄRLIGT!
Tycker du om att plocka svamp - haha vad tror du? jag gillar svamp
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - hmm?! ^^ överallt
Tycker du att du själv är söt/snygg - YEEES!! så tagga
Du ger mycket komplimanger till andra - ibland
Är du nöjd med ditt förnamn - har inte tänkt på det
Du tycker att du själv är smart - JA!

Vad är det sämsta hos dig - vet faktist inte
Vad är det bästa hos dig - JAG ÄR BÄÄST!
Har du bra självförtroende - ja faan
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - 24/7 broshan:)
Du tycker om att vara med tjejer? - jag är homo hähä vad är du?! :):)
Känner du dina grannar - neeej?
Använder du kalsonger varje dag - ja fan är man superman så är man
Svär du ofta - ALLTID
Gillar du skolan - nej
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i: KUNG FU PANDA
Vad ska du jobba som? - bank ägare
Har du några piercningar - ja,öronen -.-
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - ja räknar inte -.-


Minns ni?! De gör jag! Saknader är så fucking stoor!! Vill tillbaka till gården med er!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0