Ont i halsen

Hejsan alla! :)
Jag sitter hemma nu ist för att rida :/ vanligtvis så kan man rida även om man är lite småsjuk men inte nu, jag har jätte ont i halsen. Ska försöka passa på att plugga till engelskaläxan som är till imorgon (har inte rört den än).
Vi körde röstning idag med klassen vilka som ville ta spexfoto, det va FEM personer som ville!? Alla andra typ tjata om att det är direkt efter gympan och att den inte är med i kattalogen men vem bryr sig, det kan väl va kul att ha ett roligt foto på klassen tillsammans. Sen kanske man inte ses mer.. aja jag ville gärna ta det men nu går det inte att göra nåt åt :/


Imorgon så ska jag spela match med 93orna mot bollstanäs :) hoppas jag inte har ont i halsen då iaf.


bild på älsklingen Akrobat <3 saknar honom och träffar inte han först på söndag.

bild på mig och min brorsa <3

PUSS & KRAM. ε√√ε


Kommentarer
Postat av: Anonym

vilka ville ha spexfoto då?

2009-09-09 @ 20:29:08
Postat av: Josse

jaag!!!!

2009-09-09 @ 21:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0