HemProv! :(

hejhej :)

Blääääääää, Jag har pluggat sen kl 12 och jag orkar inte mer! Jag har alla jävla hemprov.
Vi har so hemprov om första värlskriget och de är så tråkigt. Man vill ju inte sitta hemma o plugga helgens sista dag, men måste man så måste man... Jag har skrivit och ändrat min text typ tusen x. Jag började med den igår och har fortfarande inte en jävla aning om vad jag ska skriva det känns som om allt jag skriver är fel och att jag missar saker som måste vara med. Har typ skrivit en halv A4 papper och endå höll jag på med den här igår från 13:15 - 17:00 ocvh sen höll jag på med den från 19:00 till 20:30.

JAG HATAR SO HEMPROV!



Aja nu måste jag forsätta med hemprovet, bloggar antagligen mer sen när jag är klar...

PussPuss :)<3 // Ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0