Hemma

Hej hej :)
nu är jag och S hemma igen. det har varit kul i göteborg förutom att JAG NÄSTAN SPYDDE! jag mådde jätte dåligt på kvällen och sen kändes det som att jag skulle spy men gjprde aldrig det. sen idag har jag varit illamående hela tiden och är det fortfarande :S

På måndag är det skolfoto :) undrar vad jag ska ha för kläder på mig..
Jag är glad över att min fotbollsmatch blev inställd idag, egentligen skulle jag missa den men den blev typ flyttad så jag får spela den ändå :D och det är även match imorgon med 93orna mot huddinge, ska bli kul och jag hoppas att jag mår bättre då.


sandra och josefin på liseberg

sandra och josefin efter flume ride. vi alla blev genomblöta

jag, josefin och sandra

vi ses :D
PUSS & KRAM. T

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0