GRATTIS AMINA <3

HayHay :)

Det har inte varit så mkt bloggande de sista dagarna, men vi har haft mkt att göra och så har vi inte hunnit ... Sorry <3

Men nu är vi här igen och skriver på nytt :p


HAHAHHAHHA, Igår var jag och några på Clubtopnotch....ni vore bara ha sett vad vi gjorde :P hahaha :):)
Iaf så tyckte jag att de var ganska kul :p Alla vore dit ngn gång iaf :P:P <3



GRATTIS AMINA <3 NU ÄR DU BYXMYNDIG ;)
hon fyller idag så alla vore gratta henne :)

Vi firade amina igår haha som vanligt vart vi en går blir det katastrof (Jag menar på ett bra sätt )
det går inte att ha tråkigt med oss ;)
Försten så när vi var på väg till Årsta från gullmars  så åkte Monster bilen förbi... och så stannade den några meter bort och backade sen.. så stannade den vi oss och gav oss gratis Monster en till var o en :):) de var fett najs :p

Nu ska jag sova Godnatt <3
// Ss




Kommentarer
Postat av: T

"vore, vore, vore".. haha

2009-09-27 @ 11:07:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0