gamla minnen :) <3

Tjena :)

För en stund sen fick jag se bilder från förr som min kompis skicka... fan vad många minnen som kom upp <3
Jag längtar tbx till de tiderna när man inte hade samma problem och tyckte om att göra andra saker :P
Allt har förändras så jävla mkt :)
HAHA, ett år jag ALDRIG glömmer är 2004/2005 <3 Älskar de skolåret <3 :)
Fan vad vi gjorde alla galna och fan vad kul vi hade :):)<3 VILL TBX TILL DE ÅRET :P

Jag saknar de tiderna :)

Saknar och Älskar er <3



har tyvärr inga bilder på den här datan från den tiden :(

Tänk er själva för några år sen...hur mkt allt har förändras!


Kommentarer
Postat av: JUSSEFIN

SV :



Haha det är lungt, okej, jo det har jag med :)

2009-09-18 @ 08:42:26
URL: http://jussefin.blogg.se/
Postat av: bbellahh - allt i ett

Sv; Haha tack vad kul att höra :) Dock är dom inte mina.



Jag längtar också tillbaka till gamla tider!

2009-09-18 @ 16:12:39
URL: http://bbellahh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0