Frågor och Svar.. :)

Jag tänkte gå lägga mig men jag är för pigg för det.. så nu ska jag svrar på frågorna som de andra redan har gjort :)

OM MIG
Namn - Sandra Garcia
Syskon - japp, två stycken :)
Ögonfärg - bruna
Längd - 160 tror jag?
Sko storlek - 39
Höger eller vänsterhänt - höger
Stjärntecken - Våg
Hårfärg - Brunt

SVARA ÄRLIGT!
Var någonstans på kroppen har du mest muskler - har jag muskler? i sånna fall överallt kanske?
Tycker du att du själv är söt/snygg -  Ja ganska självklart svar :p
Du ger mycket komplimanger till andra - japp
Är du nöjd med ditt förnamn - Aa då
Du tycker att du själv är smart - aa ganska
Vad är det sämsta hos dig - helt ärligt... så vet jag inte :s
Vad är det bästa hos dig - hur jag är :)
Har du bra självförtroende - a då de har jag!
Hur många timmar om dagen sitter du vid datorn? - vet inte men typ 2-3 kanske?
Du tycker om att vara med tjejer? - såklart, jag har ju tjej kompisar haha :):)
Känner du dina grannar - nepp kanske en lite ..
Använder du kalsonger varje dag - haha va tror du? nej.
Svär du ofta - ganska ofta ''/
Gillar du skolan - ibland
Vilka sporter/aktiviteter har du gått i? - dans,kickboxning och innebandy :p
Vad ska du jobba som?
- kanske advokat.. är inte så säker än.
Har du några piercningar -  ja i öronen
Hur många gånger tittar du dig i spegeln per dag - hahah ganska många, rätt många ;) :p 

nu fick ni veta lite mer om mig...  haha XD

Kommentarer
Postat av: ida

sv: jag rekomenderar starkt. den var hur bra som helst :) har du läst böckerna?

2009-09-28 @ 17:53:53
URL: http://idapida.blogg.se/
Postat av: sexyboi_94

aaahh, vad ska man säga vf tog du inte med vikten i informationen?=??



2009-10-02 @ 22:44:46
Postat av: robban_naughty

jag tycker du är en fantasktisk kvinna (ps. bryr mig inte om vikt, vill ha en redig kvinna (a)

2009-10-02 @ 22:48:03
Postat av: östern

jag tycker att robban och sexy är lite taskiga, min snorre blir fylld av blod när jag tänker på dig AAHHH!!!!!!

2009-10-02 @ 22:50:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0