amina <3 ärtan

Hej alla :)
Idag ska jag träffa tjejerna, så ska vi fira aminas 15års dag (egentligen fyller hon imorgon, men vi firar henne idag). Just nu sitter jag hemma i pyjamas och tittar på twilight :) väntar på att dom andra ska börja göra sig i ordning så jag kan det.

I torsdags var jag och hanna i stallet med amina, hon ville hälsa på hästarna. hon var jättesöt :) <3



söta bilder på amina och ärtan

Igår spelade jag match på kvällen med a-laget, vi mötte serieledarna. förlorade med 2-0. Har match imorgon också, mot täby med 94orna :) ska bli kul

vi ses :)

PUSS & KRAM / ε√√ε


Kommentarer
Postat av: josse

fan vad sööta bilder :)

om inte jag själv hade ridit hade jag följt med, ville fan se henne :P <3

2009-09-26 @ 15:59:16
Postat av: T

du får följa med nästa gång :) amina tjatar ju om det hela tiden "jag vill dit igen, jag vill dit igen"

2009-09-27 @ 11:11:18
Postat av: josse

aa lr hur :)

2009-09-28 @ 20:13:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0