Halsband

Hej hej :)
Gud vad jag längtar till november! new moon :) men jag vill inte vara den som tjatar om det hela tiden, ville bara säga det.
Nu i helgen ska vi tjejer fira amina, och sandra också tror jag :) vi har tänkt att vi ska fira på donken med ballonger och sånt :) haha ska bli kul iaf
Nu har jag, josefin, sandra, amina, hanna, alina och ailin likadana halsband allihopa :) ett hjärta från glitter där det står "forever friends". Vi ska alla ha dom imorgon så jag påminner er tjejer!! Ta på er halsbanden imorgon!

Nu ska jag läsa i svenskaboken.. vi hörs :) lägger ut bilder senare i veckan, det är lite svårt att fota under vardagarna då jag går i skolan sedan tränar mm.. I helgen så kommer det hända lite mer saker, bloggar med bilder då.

PUSS & KRAM /ε√√ε


Kommentarer
Postat av: Anonym

fota jätte gärna i skolan med :D roligare ;)

2009-09-23 @ 22:26:38
Postat av: T

okej, tack för tipset! :)

2009-09-27 @ 11:09:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0