Sms ...

Tjatja :)

Jag har inte gjort så mkt idag efter skolan men jag va på united sister i fryshuset.... de var inte så kul, så jag funderar på att inte gå dit nått mer om inga nya börjar :s 
Snälla snälla kan inte ni tjejer börja?
Det är typ en tjej grupp som ses varje tisdag mellan 18:00-20:00. Man gör olika saker som tex gå på bio, äta på restaurang och sånt.. och allt är gratis :P man behöver inte anmäla sig det är bara att komma till fryshuset på tisdag kl 18:00 och säga att man vill vara med, Snälla någon måste börja annars hoppar jag av gruppen :P

En till sak ... jag kan inte svara på sms!! :( Har inga pengar på mobilen och comviq kompis är slut .. ska ladda imorn men jag kan inte svara på sms idag :(

Vi ses <3

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

sv: ååh tack vännen :) ! vi spelar upp den i vår kyrka, låter jättefjuttigt men det en himla stor musikal på 2,5 timme :)! skitkul, du hittar säkert nåt!!

2009-09-23 @ 21:16:35
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0