18 september

Hej! :D

Idag har jag gått i skolan och glömde mina läxböcker i skåpet :S XD. Jag åkte direkt från skolan till t-centralen med Josse och Sandra för att köpa present till Amina. Jag ville inte ta med mig böckerna till stan och tänkte hämta dom senare, men så glömde jag dom och nu är det försent :/.

Vi hittade presenter till Amina och jag köpte även en annan tröja till mig själv :) hittade faktiskt två men hade inte tillräckligt med pengar till att köpa båda..
Hittade tyvär ingen bild på tröjan och pappa har tagit med sig min kamera nu när han är ute och vandrar -.-

Imorgon har jag två matcher: en med a-laget och en annan med f16 :). På söndag har jag en till match, mot hammarby med f15. Längtar! :D

Nu ska jag ut med Sandra och kanske några till.. vi ses



PUSS & KRAM /ε√√ε <3

Kommentarer
Postat av: Malin ♥

sv: ja , jo så e de ju så :) åh, tack detsamma :)

2009-09-19 @ 09:42:45
URL: http://maliningvarsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0