Ung utan Pung

HEJSAN!

I skolan idag så kollade vi på en pjäs av "ung utan pung". Den va jätteroligt för dom va så roliga skådespelare. En av killarna som spelade kom fram till mig i publiken! Han börja snacka och sa att han hade sett mig från scenen, sen frågade han vad jag hette och så.. XD Men sen började han läsa en dikt också! haha det va jättekul men lite pinsamt för alla kollade ju på mig (a)

Imorgon ska vi tjejer sova hos sandra som fyllde 15 i tisdags :) det ska bli jättekul <3
Tidigare idag åkte jag med hanna och ailin och köpte present till sandra som hon får imorgon..

Nu ska jag gå och göra mig i ordning för läggdags.. natti natti <3

PUSS & KRAM /ε√√ε


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0