True Blood

Ledsen föe att vi uppdaterar sällan :/ Just nu fungerar inte bloggen som den ska riktigt, det går inte att ändra text eller infoga bilder.. det går heller inte att skriva stycken, det får vi leva med Jag har varit sjuk på sista tiden, det är jobbigt att vara hemma när man inte kan göra nåt annat. Dessutom så missar jag dagar med dagisbarnen (det är bara två dagar kvar nu) sen är det höstlov :) Snart börjar True blood, en serie på svt1 som handlar om vampyrer. Jag gillar serien ( inte bara för att den handlar om vampyrer :P ) och det är bra att man kan kolla igen avsnittet på svtplay om man missar :) Jag hoppas jag blir bättre till helgen eller ännu tidigare faktiskt :P jag hoppas jag blir bättre imorgon (har faktiskt ont i halsen nu och ska ta lite glass (a) Vi ses <3 PUSS & KRAM /Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0