Sweet Dreams 1983!!

Han var bara 17 år när han dog. Han ville inte berätta men vi vet att han just nu är 300 år.
Asså fatta de?! 17 år?! hur lite de är. I alla fall han gjorde så att vi blev ledsna och rädda..
Vi Beklagar Sorgen ;(;(

Josse sitter vid den andra datan och fjantar sig..
hon sitter en fucking meter ifrån mig men ändå så chattar hon med mig?! hahahhahahah
hahahahha alla töntar sig här!!
hahahah vill ni veta en rolig sak?
när jag och josse gick från sandra så träffa vi på min syrra. jag trodde hon hade sätt mig
så jag ville skräma henne. sen jag hoppa och skrek mot henne ahhahahahh
asså ni skulle bara ha sätt hennes ansikte och hört hennes skrik.

nu ska jag berätta en annan sak
imorgon så kommer ROCKY BOOY. har saknat min bebis. de var skit länge sen man såg honom..


JOSSE min BEBIS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0