Skolfoto

I morse när jag vaknade kollade jag på mobilen och såg ett sms från ailin "skolfotot"
Jag nästan flög upp ur sängen (haha jag driver bara, men jag gick upp iaf). jag tycker faktiskt att våran klass blev bra i år :) de flesta va seriösa men det vart ändå bra.. Jag kan inte fatta att jag går i nian ?


omslaget på skolkatalogen va konstigt i år..

klass 9C

haha när jag kollar på bilden på mig, då ser jag att ena mitt öga är smalare än det andra ??


Jag kollade på true blood nyss.. serien blir bara skumare och skumare, jag kan svära på att jag såg en tjej som va hälften häst eller nåt (?) i slutet på det här avsnittet :P

Den helgen som kommer ska bli den roligaste helgen någonsin ! Halloweeeen...
Jag ska vara med mina flickor och ha kul <3

PUSS & KRAM /Tove

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0