sjuk :(

Just nu sitter jag hemma i soffan, är sjuk. Jag stannade hemma från praoen idag för jag tror inte jag skulle klara av att vara där och inte kunna vila nånting under hela dan. Sen ville jag ju inte smitta barnen (fast jag tror ärligt att det är dom som smittat mig) :P

Mamma är på väg hem från jobbet och hon ska hyra en film, mysigt <3

Jag har kollat lite kläder på nätet och hittat sånt som jag vill ha, tyvär har jag inte så mycket pengar just nu men jag fyller år snart ;)
här är några tröjor från ellos:


jag gillar den här tröjan, den finns i grått också och jag har inte bestämt vilken jag vill ha..

cool tycker jag :) vad tycker ni?


en vanlig långärmad som jag behöver

hej då / T


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0