Prao = slut :(

Äääääntligeeeen!! Jag har inte kunnat blogga så mkr men de beror på att de inte har gått att logga in när jag har försökt... Men nu går det :) Idag var det min sista prao dag. Jag älskar min prao, jag har haft det jättebra och jag kommer sakna alla barn jätte mkt, de är så gulliga och de är kul att vara med dom <3 Men nu är praoen slut :( :( :( Jag vill inte att skolan ska börja igen!! blä! Jag vill fortsätta praoa :P När vi satt och åt så kom helt plötsligt alla barn springandes fram till mig och börja krama mig och så kom en av fröknarna med en rosa paket i handen och en inplastad orange papper i den andra :p Jag fick paketet och pappret, i paketet var de en liten hund gosedjur och en rosa kopp med polkagrisar i :D Och på de orangea pappret var de ett orange hav där de stod som ett hejdå brev :D Jag kmr lägga in bild på sakerna jag fick när de funkar.. för just nu går det inte att lägga in bilder elr nått det är nått fel som vanligt :s hörs sen :) // Ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0