jag hatar läxor!

Hej !

Den här veckan har vi hur många läxor och prov som helst. Jag satt hemma hela söndag kväll (efter matchen) och pluggade. Nu idag har jag också pluggat, man skulle översätta en engelskatext som jag har gjort nu. ärligt talat så har jag faktiskt fuskat lite med pluggandet, tänkte plugga hela dan efter skolan men har inte orkat.. har ju faktiskt gjort engelskan och det är bra :)

Jag spelade match igår, första slutspelsmatchen, som vi vann på straffar :) har nästa match imorgon (som är kvartsfinal). Annars är allt som vanligt den här veckan med träningar + mycket plugg. Jag har förresten gjort illa handen, från matchen igår.. har ont och jag hoppas, verkligen hoppas!! att det blir bättre imorgon till matchen.

Nu ska jag äta, vi ses :)

PUSS & KRAM /ε√√ε


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0