hello :)

Hayhay :)

Helt ärligt med så jävla mkt läxor orkar ingen... vi har 5st ''stora läxor'' och ett prov, egentligen kan man kalla allt för prov men eftersom att de är stora läxförhör som man får betyg för. Men lärarna är smarta.. eftersom man inte får ha mer än 2-3 prov i veckan kallar dom de för stora läxor.  :(

Det här är jag när jag ska göra läxorna: jag svarar på en fråga och sen tkr jag att de är tråkigt så jag går iväg.. går runt i lägenheten, sätter på musiken,stänger av dem, hittar på andra saker. Sen när jag tkr de passar går jag o forsätter sen efter typ att ha gjort 2 frågor till så blir jag uttråkad igen.. samma sak gäller när jag ska översätta elr läsa nån tråkig text.

Iaf har de inte hänt något speciellt så det finns inte något att skriva om.
Elr i fredags så sov tjejerna över.. De var fett najs det tyckte jag åtminstonde :)
HAHAH ALINA <3 Du är Bäst & Värst som vanligt <3

Bilder och antagligen videoklipp kmr upp senare under veckan :p

// Ss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hahahahha svär ruligaste med mina tjejur man har. vi gör om de visst?!

vilka är på? alla som har pipa ni är så facking välkomna asså!!

2009-10-06 @ 00:02:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0