Film

Idag har jag spenderat min dag (eftermiddag) med Ailin och Roxy :) dom kom hem till mig då vi kollade lite saker på datan mm.. sen lagade vi mat: pasta och köttbullar :P.
Fram mot kvällen så gick vi ut och köpte godis och snacks till tre filmer som vi skulle kolla. Ailin hade med sig bekännelser om killar, kyssar och katter (låter töntigt men den va faktiskt bra!!), Roxy hade med sig the uninvited!! sen ville Roxy se 1408 som jag hade hemma.


gillade filmen, + att de va en riktigt snygg kille med!

filmen va riktigt läskig och bra! jag gillar sånna filmer och tack Roxy för att du visade den för mig (det va riktigt bra att du höll dig och inte berättade slutet, gjorde verkligen filmen bättre!<3)

har sett filmen många gånger så är rätt trött på den nu.. men Roxy satt med kudden främför ansiktet hela filmen :P :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0