Fame :)

Hayhay :)
Som sagt som ni redan visste så var jag på stan med mina darlingar, alla var inte med men vissa :)

Iaf så gick vi på bio på eftermiddagen och såg fame. Jag älskar dans filmer så jag trodde den skulle vara jätte bra, o de var den inte. Den var konstig, men samtidigt handlar den om att ha hopp, att man inte alltid kan få som man vill, men att man ska kämpa för de man verkligen vill :)

Och om vad som händer efter skol tiden, efter gymnasie tiden.. man lämnar nästan alla..
ALLA utan (Josse&Amina) grät.


Tänk att sluta skolan,gymnasie och veta att du kanske aldrig kmr träffa vissa igen. För vissa som inte har haft de så bra i skolan så är de ju bra. Men För oss som har kompisar och som trivs hur bra som helst är det inte lika roligt. Aja, det var iaf det som filmen fick mig att tänka på.. och det var därför många grät.


// Ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0