Killen där... <3

Tja Tja :)

Jag hade lite bråttom igår när jag skrev sista inlägget (God natt) eftersom jag ville skriva den innan 0.00 och kl var 23:57. Men nu har jag tid att skriva :p

Jag var på dagiset där jag praoar, det är faktis ganska kul barnen är så gulliga <3 De leker,springer gör allt de vill. De har inga problem, de gör som de känner för <3
De enda som inte är bra är maten där, de får maten från Årstaskolan, någon kmr kl elva och lämnar maten som Danne (kocken på Årstaskolan) har skickat. De får jätte lite mat och de får samma mat som de på Årstaskolan får.






En helt annan sak. Igår första dagen på praoen kmr jag till dagiset och så säger dom att vi ska vara ute. Så jag sm med alla andra går ut och där står vi på gården. Så ser jag en kille i dagiset brevid som står och hjälper ett barn att knäppa sin jacka, o så reser han sig upp och vänder sig om....
Jag lovar de är finnaste kille på jorden <3 Först trodde jag att han antagligen bara var där för att lämna sin bror elr nått sånt men han verkar jobba där elr han kanske praoar.... vem vet?



Bloggar kanske mer sen om inte så  Godnatt allihoppa <3 // Ss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0