Äntligen !

HayHay :)

Nu blir det mkt bloggandet eftersom vi inte har bloggat på ganska länge innan idag + att nu är de där sakerna tbx :p

Iaf så finns det inte så mkt att berätta.. jag var ute, de var rätt kul :)
HAHA  och tävligen :)



En sak jag är sur på:    att ALINA och SORAN inte kom med på videon ifrån top notch!!
FAN FAN, fan vad kul om de hade gjort det :):) fan vad jag skulle ha garvat då :)

Tänk er själva ett videoklipp där Alina och Soran dansar, en ser fett förvånad ut och undrar vem de är och dEN andra skrattar och håller fast sig HAHAHA


Ska sova nu   Godnatt //Ss

Juste en sista sak, HAN ÄR SVENSK :):)









Kommentarer
Postat av: Ailin

Soran är mer svensk än någon annan (A) ;)

2009-10-12 @ 09:40:04
Postat av: Ss

Jag menade inte Soran, Jag menade allmänt :P

2009-10-12 @ 14:59:23
Postat av: Anonym

hahaha och jag är linda

2009-10-13 @ 17:19:56
Postat av: Anonym

hahahhahahaha :)



De var så jävla bra :D

Kmr aldrig sluta skratta åt det :P

2009-10-13 @ 21:47:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0