Dans <3

Hallå allihop :)

Nu är jag här igen och ska blogga, jag skriver alltid sena inlägg :P

3 dagen på prao.. o jag tkr det är jätte roligt :D Barnen är så barniga :P
De är iaf kul att leka med dem :)


Det hetaste som finns är killar som dansar <3 Jag älskar verkligen killar som dansar :D
Dans Dans Dans Dans Dans Dans <3
Jag älskar att dansa, de är så jävla roligt :) Tänk er ett liv utan dans? Då skulle inte det vara ett liv ...

Det är alltid folk som gnäller och håller på '' jag kan inte dansa'' , '' Jag är så dålig på att dansa''
bla bla bla, skit snack alltihopp!  Visst du kanske inte dansar som de andra... men du dansar din egen stil och de är väl det som är roligt? , Att kunna dansa är att kunna röra på sig till musik :) Sen att du inte ''kan'' dansa exakt som de andra är väl inte så farligt.. istället för att göra som dom, dansa som du vill.

Dans ska inte vara lika, de är de som är roligt med de, du kan röra dig som du vill och allt är dans :)






Gonatt dröm sött och blött ;) // Ss


Kommentarer
Postat av: Anonym

hmm, undra vem som skrev inlägget? ;)

2009-10-14 @ 23:49:22
Postat av: Anonym

hmm inte så många att välja mellan ree

2009-10-15 @ 16:04:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0