tove här igen

Just nu sitter jag och kollar på troja som visas på kanal 3. Jag har dock filmen på dvd och har sett den många gånger innan :P Jag tycker den är bra fast nu borde jag nog gå och lägga mig med tanke på det som varit i helgen..

I lördags
spelade jag sju matcher i green hill cupen - tre med 94-laget och fyra med damlaget. Det var bara gruppspel och de flesta matcherna gick bra :)

Idag
har jag först spelat tre "slutspelsgruppmatcher" och kom tvåa i gruppen och spelade då semifinal. that's it! (längre kom vi inte) :P
Just nu har jag jätteont på höfterna och på armbågarna :/ igår natt kunde jag inte ens ligga på sidan i sängen..

Men, det är nog ändå dags att plåga sig lite för att få lite sömn :P



Godnatt allihopa :)


Kommentarer
Postat av: Coolboy_94

Vem bryr sig, onödigt inlägg.

2009-11-30 @ 20:16:01
Postat av: Anonym

varför läser du då?

nej juste, läs inte våran blogg om den är så himla ''onödig''

2009-11-30 @ 20:38:01
Postat av: Coolboy_94

Nu kränkte du min personliga intigritet.

2009-12-01 @ 15:20:35
Postat av: Tove

precis, varför läser du om du tycker det är onödigt. dina kommentarer är onödiga och ingen bryr sig om att DU tycker det är onödigt. Det finns faktiskt andra människor som gillar att läsa våran blogg och gillar våra inlägg, och som INTE vill läsa era dumma kommentarer som är så idiotiska! bara sluta kommentera om ni inte gillar det vi gör.



Alla andra kan gärna fortsätta kommentera för det är kul att läsa om vad ni tycker. :)

2009-12-01 @ 22:59:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0