spöke ?

Hej :)

Idag var jag, alina, sandra och ailin (ailinninal.blogg.se) på ungdomsgården. när vi kom dit så sa dom att det inte skulle bli något speciellt för att dom egentligen inte skulle vara där.. men men, vi började spela lite kort sen kommer andreas (en som jobbar där) fram och säger att han har en historia att berätta.. vi ville såklart höra :P

Han berättade om en saxfabrik som låg exakt där skolan ligger nu, för 200 år sen (och allt var sant) och om hur barn började försvinna. Killen som polisen misstänkte - vaktmästaren - blev huvudmisstänkt och sen hittade de honom hängd i pannrummet som fortfarande finns kvar idag. Då skulle vi gå dit och man hör inne i rummet hur folk är där, men vilka kunde det vara? vi va dom enda som var där..



Aja, det va skitläskigt iaf.
Sen efter det så gick vi bara runt lite ute tills jag gick hem och kröp ner i sängen med datorn :)

En dålig sak är att jag börjar bli sjuk igen.. Jag har hostat hela tiden men nu börjar jag få ont i halsen också :/ jag vill inte bli sjuk och verkligen inte till helgen nästa vecka! Om jag blir sjuk då så tänker jag gå ut ändå :P


Kommentarer
Postat av: josse

aa det måste du!

det är fan din födelsedag, så du får INTE bli sjuk!!! :D <3

2009-11-14 @ 21:04:07
Postat av: Tove

ska försöka :P

2009-11-15 @ 01:31:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0