snart jul? :)

hejsan allihopa! :)
igår kväll var det bara en slappekväll framför tv:n. skönt ibland att bara vara hemma och ta det lugnt på helger :)
idag har jag inte gjort så mycket, suttit framför datan och ''pluggat''. kan inte koncentrera mig så bra, så började göra andra saker (som nu) :P
det är bara så tråkit, fattar inte riktigt vad jag ska göra xD

idag är det första advent, så nu har mamma börjat sätta upp lite julsaker. det är så jävla skönt med jul, älskar det :)
längtar verkligen till jul nu..

nu sitter jag och klappar jagger som sitter här brevid mig :)
han är så jävla söt (a)
my baby


nu ska jag nog fortsätta plugga lite (?), den ska vara inlämnad på tisdag och har knappt börjat ^^

vad ska ni göra för kul idag? :)
hejdå <3

Kommentarer
Postat av: Greenpeace_polis

Den där hunden ser mäkta olycklig ut! Du vet väl att det är olagligt att aga djur? akte dej "Josses"!

2009-11-29 @ 20:59:08
Postat av: tove

det va väl jag som fotade, eller hur? :)

2009-11-29 @ 22:47:36
Postat av: Josse

Greenpeace_polis:

du vet ingenting om min hund, på den där bilden ser han olycklig ut för att han tror att han inte ska få följa med i bilen. så kom inte och säg nåt när du inte vet nånting!



aa tove tror det var du :)

2009-11-30 @ 15:56:23
Postat av: en polis som gillar greenpace

lugna neeeer dig "Josses"



man ska vara snäll innan jul!

2009-11-30 @ 22:53:45
Postat av: greenpeace_polis

ja det är såsant såsant. Tomten kommer bara till de snälla små pojkarna! inte de dumdristiga!

2009-12-01 @ 15:16:54
Postat av: Gösta

Ja du "Josses" innan jul ska man somsagt vara snäll. Dumma små pojkar får inga presenter!

2009-12-01 @ 15:18:38
Postat av: tove

så du säger att josefin är en kille ??

2009-12-01 @ 15:38:45
Postat av: amina

gösta?:p ,svartfot!!!

2009-12-02 @ 21:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0