Sjuuk :(

Nu är det min tur att blogga lite :p

Jag är sjuk och de är så jävla tråkigt. Visst de är kul att vara hemma och inte behöva gå upp tidigt, men de är inte lika kul att ha ont. :(

Iaf, de var längesen jag inte blogga tror jag..? Men ibland har man inte tid :S

Igår var jag o bowla med us.. jag kom 3 (näst sist) haha XD Vad ska jag säga? jag är inte så bra på det :P
Josse vann.. :D mkt snack om att hon inte kunde bowla sen går hon och vinner..?? så får man inte luras haha XD
Tog tyvärr inga bilder igår men men...  :p

Vår ledare på us sa att hon hade sett oss (S,T,AX2,H,J) i fredags typ ett på natten... Eeeh vad gjorde vi i fredags?? ;)



Här kmr några bilder från lovet :)






Så där :)

Hörs snart pusspuss :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0