sjuk

Imorse när jag vaknade så kände jag mig tung och trött i hela kroppen. Jag hade tagit vaccinspruta mot svininfluensan igår och under kvällen fick jag ont i armen och i huvudet. Men nu har jag typ feber :(


läs texten. alla är så grymma mot nasse :(

Vi skulle ha redovisningen idag men nu när jag är hemma så vet jag inte hur det kommer bli sen när jag ska redovisa.. jag hoppas bara att jag inte behöver stå helt ensam och vara den enda som redovisar inför hela klassen.

Nu ska jag nog ta och kolla på en film :

skräckis som handlar om djävulen

eller..



film om bilar..

vilken tycker ni?


Kommentarer
Postat av: Ailin

Johnny depp filmen.. Krya på dig <3

2009-11-27 @ 14:25:24
URL: http://ailinninal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0