Sista lov dag :)

Förlåt förlåt förlåt

jag har inte bloggat sen i fredags förra veckan.. men Alina och Tove har lagt upp några roliga inlägg :)

Hela veckan har varit jätte rolig, och jag har inte haft tid att blogga :P


Iaf i fredags så var vi.. sen sov vi över hos tove, vi hade jätte kul :)

Sen igår lördag så gick dom bus ellr godis haha XD jag ville också vara med men jag kunde inte.. men sen träffades vi kvart i sex, Alinas kompis Dalija var med :) och alla var fin klädda så åt vi en fin middag hos Josse. vi hade kul där också. Sen så drog jag Alina och Dalija för vi skulle på fest hahaha... Och där vill ni inte veta vad som hände men vi hade askul :D




Kommentarer
Postat av: josse

jag vet vad som hände :D

och det var skit kul i fredags! i lördags oxå :P <3

2009-11-04 @ 17:12:22
Postat av: Anonym

hahah XD Bara vissa vet, Men sånt vill man inte skriva här hahahah :P

2009-11-04 @ 17:22:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0