shopping på g ;D

hej igen (:
nu har jag pluggat klart, för idag iaf :D
jag och mamma ska typ shoppa på fredag mellan skolan och bion. jag vill ha så jävla mycket just nu :P

-jeans x2
-skor x2
-tröjor x många :)
-bh x 2
-toffsar x många

sen måste jag oxå köpa trosor och strumpor, slängde massor nyss..

nu sitter jag och lyssnar på musik. snart (21.00) ska jag se på ''Oskyldigt Dömd'' på tv. det är bara för att min kompis ska vara med där, hon vet inte vilket avsnitt, därför jag kollar på alla, haha vill se henne. inte för att hon kanske är med så mycket men ändå :)

nu ska jag gå och kolla på tv, skriver KANSKE mer imorn, annars  blir det väl till helgen.
hejdå och godnatt :) //Josse <3






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0