presenter

detta är det jag fick igår:
både av mamma, pappa och marcus (min bror), och av kompisarna :)


mascara och eyeliner av mamma och pappa

halsband och örhängen av Marcus


örhängen av Filippa (glitter)

sminkset från resten av tjejerna (S,A,H,A,J)

pengar från mamma och pappa

kofta/tröja av tjejerna (JC)

tröja av mamma och pappa (esprit)

finaste väskan av mamma och pappa (crispin)

Man kan säga att jag fick min dator i födelsedagspresent. Jag fick den dock i julklapp förra året :P

Från pizza hut:


Hanna, Josefin, Roxana, och halva Filippa :P

Filippa och Sandra

Under kvällen igår så satt jag med flickorna och åt tårta som de hade köpt åt mig :) det va gulligt och mysigt.


Alina

jag och Sandra

Tack Ailin, Josse, Alina, Hanna, Roxy, Sandra och Filippa för en trevlig födelsedag med er :) <3<3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Grattis i efterskott, du är en toppen bloggare!

2009-11-21 @ 13:56:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0