plugg :(

hej hej :)
alla bloggar så mycket förutom jag xD
men jag sa faktisk att jag inte skulle blogga så mycket, fast ska försöka göra det minst en gång per dag (a)

är helt frisk nu (typ) så nu kan jag vara ute och så som vanligt. eller inte riktigt.. vi har så jävla mycket läxor/prov så det blir ändå att sitta hemma med plugg plugg plugg :'(

i morgon ska jag göra spanska provet som jag missade förra veckan, lär inte bli kul. har hört av dom som gjorde det att man skulle skriva ett brev om när man var utomlands på spanska :O kommmer aldrig lyckas, kan typ ingetnting :S

imorn ska alla 9:or till gymnasie mässan, typ tusentals där..
helgers planer vet ni ju redan ;)

nu måste jag plugga...
hejdå <3


en söt bild på hanna och amina (tagen i början av 9:an)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0