på idrotten idag..

.. så va det kul :) vi körde innebandy och det är min favorit på gympan. Det blev dock jobbigt eftersom jag fortfarande typ är sjuk, hostade väldigt mycket och så..
Det kändes som att jag spelade bra och mitt lag hade bra passningsspel (dock vann vi bara en gång av fyra).
Jag ramlade faktiskt två gånger! klumpiga jag.. suck :P och båda gångerna så fick jag med den andra spelaren ner med mig också! hahaha
Sandra sa att det såg snyggt ut för jag tog bollen av motståndaren en av gångerna och fick med mig bollen :)

Vi har egna lektioner nu på idrotten och jag, josefin och sandra ska ha lektion vecka 49. (alina går inte i samma klass)


Kommentarer
Postat av: Ss

de var så jävla snyggt, du ramlade och tog ändå bollen :) Det var fett kul på gympan idag :P

2009-11-18 @ 23:20:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0