NEW MOON

YEEES!!!

hejsan alla :D
idag är jag sjuk och hemma från skolan (varför så glad om jag är sjuk?) jo, tur va det!
Jag fick ett sms från sf bio om att biljetterna till new moon premiären 20/11 har släppts. Jag rusade till datorn och försökte boka, det gick inte så bra men mamma fick iallafall tag på biljetter till mig och mina kompisar till premiären!! :D:D

Jag är superglad nu och det ska bli jättekul, är så taggad!
Bara för det så kommer jag lägga in bilder från filmen som jag har :P
De flesta bilderna har jag hittat på thetwilightsaga.se. Tack så mycket för att ni finns och har fyllt upp mina twilight behov! :)






haha, det kanske bara va bilder på jacob men jag står för teamjacob och teamtaylor <3
Det va bara det jag ville säga :)
 
PUSS & KRAM /Tove <3


Kommentarer
Postat av: Julia

Svar:

Tack så mycket, kul att du tycker om det vi gör!

Vi vill såklart säga detsamma till dig, för det är ju trots allt er läsare som gör att vi fortsätter :D



Kram Julia

-thetwilightsaga.se

2009-11-04 @ 14:21:04
URL: http://thetwilightsaga.se
Postat av: Sandraa

Jag var också sjuk idag ''/



Den näst sista bilden är så jävla het haha <3

16 dagar kvar :P <3

2009-11-04 @ 17:20:32
Postat av: aaliinnaa

ahhahah tove min lilla vovve

2009-11-04 @ 21:27:14
Postat av: Tove

sandra, jag gillar också taylor men den bilden kanske är lite för reducerad?.. haha han är alltid het ;)

2009-11-05 @ 12:18:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0