new moon

Nu är jag hemma med sandra och josse hos mig. Vi har: ätit på pizza hut, sett new moon, och varit omkring i årsta.

Pizza hut
Vi åt alltså på pizza hut idag och det var gott :) men servitören va jätteskum och typ snackade om personliga saker, alla vi blev typ arga och alla var stressade eftersom vi bara hade typ en halvtimme innan filmen började (?) Just nu har jag inte så mycket tid för vi ska sova. Lägger säkert in bilder imorgon.

Filmen - New Moon
Filmen får 4 av 5 stjärnor av mig! Den var bättre än första filmen - Twilight - fast det kanske bara är för att jag gillar Jacob mer än Edward :P







Nu ska jag gå ocg lägga mig! Har haft en fin dag med tjejerna :) <3
Återkommer imorgon /Tove, 15


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0