nej! inte muntlig redovisning :O

Idag har det bara varit som vanligt under tema-veckan: man kommer till skolan, jobbar i 3 ½ timmar (till lunch) sen jobbar man ytterligare 1 ½ timme till! Jag hatar att det är muntlig redovisning imorgon! det är verkligen inte någon fördel för mig :(:(:(
FAST, det va inte bara det som hände idag, idag var det sista gången att ta vaccin mot svininfluensan och som inte var så speciellt eller förvånande så glömde jag säkerhetspappret hemma! Så, när jag kommer till skolan och får reda på att det va sista dagen så måste jag gå tillbaka hem och hämta den, och jag hade typ bara 20 minuter på mig. tur att jag bor hemma då ocg hann i tid.
Just nu har jag ont i armen och i huvudet + hela nacken (är det normalt?).

Sen efter att vi hade slutat var det dags för lucia-rep. det va tråkigt och jag tycker inte alls att det gick bra :/

När jag kom hem så bad jag Ailin att lägga in massor av hennes låtar på min usb.. så nu sitter jag och lyssnar :P
Jag fick fick många nya låtar av robert pattinson och jag är jätteglad för det :D tack ailin!!! Jag rekomenderar verkligen att lyssna på hans låtar, om ni gillar gitarrlåtar så kommer ni att bli kära :) men det behövs mycket lyssnande för att ens börja gilla dem.. min favorit: never think. förlåt om jag tjatar men här kommer den igen.. :P



På lektionen igår så hittade jag och Ailin en perfekt bild på mig :P hahahahahaha, vi satt typ och skrattade i en timme! sen läste vi att han var vindögd och då fick vi dåligt samvete (a) det va ändå kul XD haha


hihi jag kan också göra sådär med ögonen :$

Nu ska jag ta lite glass och mysa lite framför tv:n :) <3
Vi syns! Kram Tove

Kommentarer
Postat av: kille nr1

Jag gillar inte gitarr låtar men den här var bra :)

Men jag gillar inte han som sjunger den haaha :p

2009-11-26 @ 21:25:15
Postat av: Ailin

Åh, vad söt du är på bilden Tove :)

2009-11-26 @ 22:15:26
URL: http://ailinninal.blogg.se/
Postat av: tove

svar till kille nr1: haha bra att du gillar den :) och tack för att du gillar våran blogg!

2009-11-26 @ 22:37:55
Postat av: tove

tack ailin :) <3

2009-11-26 @ 22:39:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0