movies

Hejhej allesammans :)

Nu har jag kommit hem från en filmkväll hos Alina. Tänkte faktiskt skriva om kvällen även fast Sandra redan gjort det.
Vi (jag, Alina, Sandra, Ailin och Roxy) kollade på tre filmer: Paranormal Activity, Änglar och Demoner och den sista filmen, som jag nu såg för tredje gången: the Uninvited.


filmen var ganska bra och läskig. Filmad som att det skulle ha hänt på riktigt, och vem vet?
det kanske det har gjort...

filmen var bra, dock tycker jag att första filmen, davinci-koden, var bättre

riktogt bra film!! Jag tipsar alla att se filmen :)

a tale of two sisters. "orginalet från the uninvited"

Sandra och Alina va dom enda som inte hade sett the uninvited, det är Roxys film och hon har typ sett den ntio gånger :P
Som sagt var det tredje gången jag såg filmen men jag tycker den är lika bra varje gång. Första gången va nog ändå bäst men man märker nya detaljer för varje gång man ser filmen :)

Roxy sa någonting som jag verkligen inte hade tänkt på inanna, Sandra började nämligen snacka om en kinesisk/japansk film: a tale of two sisters. The uninvited är en amerikansk film baserad på orginalet, men jag tänkte inte alls på det när jag såg filmen. Jag tycker faktiskt att den amerikanska filmen är mycket bättre :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0