hemma idag igen..

heej :)

idag skulle jag faktiskt gått till skolan, men det blev inte så.. jag har typ ögoninflamation :O
när jag vaknade i morse hade jag var runt hela ögonen och dom var helt röda... :(
jag ringde mamma för jag visste inte vad jag skulle göra, då sa hon att det var ögoninflamation och att det smittar så drf stannade jag hemma idag med.

jag vill inte vara hemma. det är så jävla tråkit plus att jag kommer jätte mycket efter i skolan. den här veckan kommer jag att få göra FYRA prov!!!
kommer nog i morgon iaf :)
nu ska jag plugga lite, BLÄ!!




Jagger (min hund) och jag (:


Kommentarer
Postat av: tove

söt bild josse <3 hoppas du blir bättre och kommer imorgon :) <3

2009-11-16 @ 16:08:03
Postat av: Ailin

Krya på dig Josse <3 :(

2009-11-16 @ 16:14:56
URL: http://ailinninal.blogg.se/
Postat av: josse

tack tove och ailin, tor jag kommer imorn <3

2009-11-16 @ 16:53:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0