Helg = slut :(

HejHej :)

Jag har inte bloggat så mkt för jag har inte haft så mkt tid och helg är ju helg och då blev det inget bloggandet :p

Men imorn börjar veckan då blir de mkt bloggandet :)

Fredag..
Var jag och alina hos Josse.
Det var första gången vi var i hennes nya lägenhet och den var jätte fin! :)
Vi gjorde lite allt möjligt där, Sen när jag och Alina var på väg hem så hände det
lite saker som jag kanske inte ska berätta :P
Tre ord om det.. Killarna,pressbyrån och tvärbanan hahah :D:D

Lördag...
Så var jag först i skopunkten och köpte lite skor,
Jag själv köpte två par :)
Sen så var jag och min familj hos Martin, Det var så jävla kul där :)
Sen vid halv nio kom jag hem och så var jag ute med några, Det var också kul :P

Söndag...
Nu ska jag plugga lite sen ska jag antagligen ut,
vi får se :)


Senare idag kmr de upp lite bilder men inte just nu.


Hörs sen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0