heej :)

jag har inte bloggat på ett tag nu, pga. plugg..
men nu är det typ lugnt ett tag, hoppas jag :) bara ett teknik arbete då..

helgen var inte så rolig om man bortser från fredagen (ända roliga dagen på hela helgen)
i fredags var jag ju på bio och ägnade min dag med tjejerna :D <3
på lördagen åkte jag och pappa till gymnasiemässan och kollade lite mer. fick en bättre bild av alla gymnasium den gången än när vi var där med skolan :)
sen efteråt hade jag tänkt att plugga, men mådde jätte dåligt (kan ha varit av vaccinet mot svininfluensan jag tog i fredags) så sov istället.
och hela söndagen pluggade jag, var tvungen att göra klart so inlämningen...

i fredags efter skolan åkte jag till stan och shoppade med mamma :)
jag hann inte vara där så jättelänge eftersom jag skulle möta tjejerna. fast hann ändå köpa saker:


jeans från bikbok (gick sönder idag, ska lämna tbx dom)



tunika från ginatricot



köpte tre skor från skopunkten:







sen köpte jag också ett par trosor och två strumpbyxor (varma ribbade) från gina tricot :)



här kommer några bilder från helgen:


ailin och alina



toves snygga outfit i fredags :)



alina, shit kolla vad fina ögon hon har :O



hade några fler bilder men dom fick jag inte lägga upp för dom andra :P
nu ska jag lägga upp lite bilder på facebook också, sen ska jag bara chilla lite. man får passa på när det är lugnt i skolan ;)

ska försöka blogga lite oftare oxå (a)

hejdå :) <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

herregud! Hur fina ögon som helst:)

2009-11-23 @ 21:42:18
Postat av: Anonym

gud vilka fina ögon! du är hur söt som helst alina!

hade hört att du har flyttat, josse. kan du inte lägga ut lite bilder från huset? skulle vara trevligt att se :)

2009-11-23 @ 23:11:35
Postat av: Anonym

föressten, snygg outfit tove! ;)

2009-11-23 @ 23:13:06
Postat av: Anonym

Du har verkligen jätte fina ögon alina :)



Har sandra slutat blogga?

2009-11-23 @ 23:20:13
Postat av: josse

aa, det kan jag göra:)

nej, det har hon inte. hon kommer nog börja blogga snart igen ;)

2009-11-24 @ 16:45:55
Postat av: Tove

haha tack så mycket :)

Sandra har inte slutat blogga. hon kommer säkert att blogga mer snart, det är svårt när man går i skolan och så..

2009-11-24 @ 20:26:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0