Gymnasium!!

HeejHeej :)
Har inte haft så mkt tid att blogga, jag har haft mycket att göra.. men nu kan jag blogga igen :)


Igår var jag på öppet hus i Nackademinsgymnasium jag tycker att den verkade bra men vem vet de kanske bara var dom som kunde göra bra reklam för sig haha :D

Idag ska jag till två andra öppet hus Vittra och Cybergymnasium vi får se hur dom är :)
Det är verkligen svårt att välja gymnasium!! Jag hade iaf tänkt gå samhälls ekonomi så vi får se :P

Nu måste jag hinna plugga lite innan jag ska iväg..



Ha Det Bra hörs sen <3


Kommentarer
Postat av: alina

alina högst upp åt vänster. finaste, tack Zadiq :):)

2009-11-25 @ 21:30:29
URL: http://supervvomen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0