Fredagen den 13:e

Hejsan bloggläsare! :)

Idag har det varit lugnt i skolan.. har gjort proven för denna vecka så det va över, nya prov ligger och väntar till nästa vecka.
Just nu sitter jag hemma och tar det lugnt, ska ut med några tjejvänner och busa :P haha skojar bara.. Det är fredagen den 13:e idag så ungdomsgården har spökkväll, vi tänkte iaf gå dit och kolla om det är nåt kul :) ska nog möta tjejerna snart.

Det har varit lite ändringar på bloggen och just nu är bilderna och bloggnamnet borta.. jag vet inte riktigt hur man ändrar så det är Alina som får fixa det så som hon har fixat allt annat :)

En annan sak, vi såg på en film under engelskalektionen idag :) en väldigt speciell film som Ailin hade tipsat till läraren.. kan ni gissa vilken? Bekännelser om killar, kyssar och katter!!! Jag har sett den tre gånger nu då och jag tycker bara Aaron Johnson blir bara snyggare och snyggare <3

Såå snygg! :D:D:D


Kommentarer
Postat av: josse

själv har man fyra prov nästa vecka :'(

2009-11-13 @ 16:27:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0