football

Ikväll ska jag spela cup (Green Hill). Samling 19.00 och första matchen börjar 19.40. Jag kommer spela ända till 00.40 och om vi går till slutspel blir första matchen på söndag klockan 9 :O jag kommer typ inte sova nånting då..
Det blir såhär eftersom jag är med i två lag, efter vissa matcher så kommer jag bara stå kvar på planen för att spela igen direkt efter :P jag kommer bli trött!

Hur ska jag kunna spela om jag tog gris-sprutan i torsdags?  -Det va som värst igår då jag hade jätteont i armen och typ hade feber. Nu idag är det mycket bättre, jag har bara lite ont i armen när jag drar den bakåt och lite uppåt.   :)

Nu på dan har jag varit vid mariatorget och kollat kläder på vila's utförsäljning. Det var hur mycket personer som helst där och alla stod överallt och bytte om. Jag fick ialla fall en grå tröja och ett par ljus-ljus-bruna shorts med mig hem :)


ett par "slappiga" och sköna sommar-shorts från VILA 100:-

den gråa koftan med knappar och små fickor från VILA 100:-
VERKLIGEN urskön, mysig och Jag! :D (en liten bild på mitt stökiga rum) :P

Jag ursäktar den dåliga kvalitén på bilderna. Min kamera är trasig och jag har inte fixat en ny än.


Kramisar /Tovis Vovvis

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0