Film kväll :)

Som några redan visste så var det planerat att vi tjejer skulle ha en film kväll idag (igår) och det hade vi :)

Vi såg på filmerna hos alina,det var Alina,jag,Tove,Roxy och Ailin som var med och vi hade det rätt kul :P

Vi började med att se Paranormal activity Den var bra; ganska läskig men den hade en dålig slutDen kom ju ut igår på bio men alina hade den hemma för hon har köpt den i Ryssland...
sen såg vi änglar och demoner den var också bra men jag var innte så inne i den ..
Sen den sista filmen vi såg vet jag inte vad den heter men jag vill inte veta det heller....  
DET VAR DEN LÄSKIGASTE FILMEN JAG SETT
nästan.

Jag grät för att den var så läskig, jag vågade inte gå hem efteråt så de fick följa med mig upp till min dörr.. och nu vågar jag inte gå ut från rummet för att de är mörkt där utanför... ååh fyfan vilken film!!

och nu ska jag lägga mig men jag tänker sova med lampan tänd....

Godnatt allesammans <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0